Update

Eindelijk weer eens tijd voor een kleine update! We hebben al sinds dat we hier zijn problemen met ons internet. Maar vandaag is er een vent van UPC langs gekomen en is er achter gekomen wat het probleem is. Ze komen het maandag repareren. Het is een kabelbreuk dus daarom hebben soms wel en soms geen internet. Michelle is de hele week al naar school geweest waarvan jullie een dezer dagen vast een uitgebreid verslag van zien verschijnen. En ik ben de hele week ziek geweest, dus dat was een hele saaie bedoeling zonder internet. Maar alles gaat alweer een stuk beter en we kijken uit naar het feestje van morgen! De officiele welkomsparty van Michelles school. De mensen van haar school zijn heel tof dus daar moeten we bij zijn. Dus ik ga nu maar snel verder met het dit vieze mandarijntje, zodat ik er weer tegen aan kan. Want we hebben nog steeds vrij weinig gezien van Budapest en ik heb nog steeds geen fitness gevonden.

In ieder geval bedankt voor al jullie leuke reacties, we hebben ze allemaal gelezen. Maar door de problemen met dat internet hebben we nog niet kunnen reageren!

Egészségedre!

Dit bericht werd geplaatst in Tommie en Michelle in Boedapest. Bookmark de permalink .

2 reacties op Update

  1. wijinbuda zegt:

    @Marjon:
    Heel leuk dat je ons volgt! We zullen snel weer een nieuw verhaaltje plaatsen op het een beetje up to date te houden. En zoals je ziet, op de foto’s, hebben we jullie handdoeken al gebruikt! Ze zijn heel leuk! X

  2. marjon zegt:

    Hay die Tommie en Michelle,
    Wat een geweldige site hebben jullie.
    Ik zie wel dat het goed met jullie gaat en ik ga jullie blijven volgen via de site.
    Heel veel plezier samen!
    Groetjes,
    Marjon

Plaats een reactie